Volgers

dinsdag 2 september 2014

Bramentaartje

Van de week kreeg ik bramen van iemand ,jammie zo uit de tuin en daarnaast had ik ook nog zin in gebak voor het weekend dus ,wat doe je dan? Aangezien ik geen grote vruchtentaart wilde bakken ben ik op zoek gegaan naar iets kleins en kwam Hier het basisrecept tegen.Dit heb ik iets veranderd door wat honing toe te voegen,in plaats van  vanille extraxt ,dat had ik niet in huis.Verder heb ik de bramen ingekookt met een kaneelpijpje en iets ahornsiroop.De bodem gemaakt zoals in de beschrijving en de vulling erop gedaan,dit in de koelkast gezet en het was heerlijk! Hier heb ik dus 2 dagen van gegeten omdat het best zwaar valt.

Succes en smakelijk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en bericht .
Zal mijn best doen om bij jou op bezoek te komen.
email. miajanssen@gmail.com