Volgers

maandag 28 juli 2014

Rood!

zaterdag was ik op onze biologische groenten en fruitmarkt waar ik heerlijk rood fruit heb gekocht.
Jammie wat is het fijn dat we zo kunnen afwisselen in dit seizoen omdat er zoveel te koop is,kersen aardbeien ,bessen ,pruimen enz. Jammie! Ik moet me dus een beetje beheersen zodat er niet veel te veel wordt ingekocht,maar goed,nu heb ik dus magere yoghurt genomen en aardbeien met rode bessen in de blender gedaan. Dit in laagjes om en om zoals een vlaflip gedaan gewoon omdat het mooi uitziet.Heerlijk fris!Er kan natuurlijk zoetstof naar smaak bij. Zelf hou ik van deze frisse smaak en dan lekker koud.

Ik hoop dat jullie weer een ideetje rijker zijn.
Warme groetjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en bericht .
Zal mijn best doen om bij jou op bezoek te komen.
email. miajanssen@gmail.com