Volgers

maandag 8 september 2014

Beetje Najaar

Hallo

Hier ben ik weer met een lekkere pure smoothy die een vleugje najaar heeft. Zaterdag verse appels gekocht op de biologische markt en er lag nog 1 wilde perzik in de koelkast. helaas is die tijd nu wel voorbij,ze zijn heel snel te rijp,jammer.Maar daarvoor komt er weer ander lekkers in de plaats en deze keer heb ik dus de Elstar met de wilde perzik,een scheutje melk en een vlugje kaneel in de blender gegooigd.Hierbij ietsje vanille uit een stokje en daarna aangevuld met magere yoghurt zoadat je lekker uit het glas kan drinken in plaats van lepelen.Deze keer geen ijsklontje dat is voor mij nu te koud op mijn maag.Hoop dat jullie weer een ideetje rijker zijn. Smakelijk!
p,s de perzik kan natuurlijk ook vervangen worden door een nectarine ,die zijn er nog volop.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en bericht .
Zal mijn best doen om bij jou op bezoek te komen.
email. miajanssen@gmail.com