Volgers

donderdag 10 april 2014

Zo Lekker!!

Vandaag wil ik graag een heerlijke gezonde smoothie met jullie delen.
Zelf ben ik dol op fruit en yoghurt.
Normaal sneed ik gewoon het fruit in stukjes en gooide er halfvolle yoghurt of een hoeveelheid kwark overheen.

Van de week dacht ik vandaag eens anders die blender is er om te gebruiken dus ik heb:

1 dikke sinaasappel
1 peer
geschild en in stukjes gesneden,deze in de blender met 1ijsklontje fijn gemaakt.
Dit in een glas gegoten en er twee volle lepels Griekse yoghurt overheen gedaan.
Echt smullen!
Deze heeft ook een leuk kleurtje  voor de paasbrunch,al kan dit ook met Mango verkregen worden.

                                                              Smakelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en bericht .
Zal mijn best doen om bij jou op bezoek te komen.
email. miajanssen@gmail.com